Ahhh Nova York … La Gran Poma !

Havíem planejat un viatge llarg amb la germana Marie-Sophie i el seu amant Eric . Llavors, què millor que un viatge per carretera 3 setmanes?

Vam decidir iniciar aquestes setmanes de vacances per Nova York o Casa-Sophie van viure durant gairebé 2 anys, encara que en un primer moment Mickael no volien anar perquè també Casa-Sophie ja se sabia tot.

I, sobretot, va pensar que no hi havia molt a fer …

Arribem i aprofitar l'oportunitat de visitar la nostra Manon Doudi i amics que viuen a Brooklyn … El mateix matí sortida Brooklyn descobrir i sobretot el barri de Williamsburg que és considerat el barri bohemi. Es lloguen bicicletes i descobrir la matinada ( jet-lag brillant) vistes de Manhattan. Quina sorpresa per veure aquest horitzó de Mickael davant els seus ulls. I sí, encara que al principi, finalment, que sempre fa això tot el temps. Mai vam aconseguir recuperar.

Seguim el dia explorant els llocs màgics que s'amaguen Brooklyn.

Aquesta tarda es va unir pels nostres companys de viatge va arribar després d'un viatge èpic i increïble podem fer que els nostres veïnats en la nostra Airbnb llogat darrere del Barclays Center a Brooklyn.

Al matí següent i el diumenge vam començar obligant a tots 4 massa … Per descomptat Evangeli.

Casa Sophie presenta el seu 3 SHILLS una església a Brooklyn que s'assembla més a una sala d'espectacle com un lloc de culte. Ens instal·lem i succeeix la màgia. cançons enganxoses i ritmes èxit , la gent es desperta sentiment cridat per Déu als altres sembla estar en trànsit. Aquest és un moment molt alegre i fraternal que compartim junts.

Massa dura encara més 2 hores deixant també, famolenc, vam decidir menjar un bon “Agiti “, és una cadena que fa que les hamburgueses, òbviament, estem al país, però especialment aquesta cadena va fer patates fregides amb una salsa de formatge que moqueja. I sí estem de fet al país d'excés i qualsevol nivell d'aliments.

Continuem el nostre camí i molt ràpidament un gran desig d'anar de compres i gastar els dòlars ens porten perquè hem de dir que aquesta és també la ciutat per anar de compres i no és desagradar a les dues germanes .

Acabem el dia amb la llegendària Times Square és encara més impressionant a la nit.

Tothom està sota l'encís de les llums és sorprenent cada vegada.

Al dia següent ens anem a l'estàtua de la llibertat i per tant no hi ha temps per al descans que hi ha massa coses a fer … Prenem el vaixell i desembarcar moments després a Liberty Island. L'enfocament de l'estàtua és sempre un gran moment també perquè és un símbol. Malauradament no havíem tingut prou antelació per aconseguir entrades i pujar a la corona. I el que cal prendre-ho 3 mesos abans d'arribar a diferents llocs que estan per desgràcia molt limitat.

Però no importa a veure molt de prop i sobretot tenim una impressionant vista de Manhattan i els seus gratacels.

Vam passar una bona part del matí la presa de fotografies, vídeos i especialment per passejar per aquesta senyora Liberty …

El vaixell va ser presa i ja que estem a la zona de Dowtown que passen al monument del World Trade Center. La visita al memorial és sempre un veritable moment de silenci i l'emoció. Difícil no reconsiderar aquestes escenes terribles de terror, la mort i el terror que a tots ens han alterat, l'àrea és petita i es pot imaginar l'angoixa del moment en què les dues torres es van desplomar. Però també és una necessitat per a qualsevol visitant.

Òbviament, no podia faltar una visita a Central Park. Triem a llogar bicicletes per recórrer el parc i els voltants.

Estem a la tardor i, per descomptat, el parc ens ofereix un magnífic espectacle. Està ple de colors. Quina alegria per caminar sota un sol bonic en aquest recés de pau i verdor enmig de l'enrenou de Manhattan.

Un altre lloc mític i inevitable és el pont de Brooklyn. Vam decidir un matí per caminar sobre Manhattan i creuar el pont barregem els centenars de turistes que són com nosaltres . És agradable anar a Brooklyn perquè podem tenir la vista de Manhattan durant el nostre passeig .

No vam poder anar als EUA sense veure un partit de la NBA especialment amb dos nois … vam anar a veure jugar l'equip dels Nets de Brooklyn. Recordeu que un partit de bàsquet és un veritable espectacle. tots 15 Fa minuts un petit espectacle o preguntes per guanyar premis, música de fons i té sobretot una atmosfera de bogeria!!

Acabem la nostra setmana de bogeria per alguns un dia complet de compres, i altres encara tenen temps per passejar pels carrers en remull història per última vegada per l'ambient especial dels carrers de la bella gran de Nova York.

Òbviament no podíem anar a Nova York sense un espectacle de Broadway. Anem a veure l'últim espectacle de Disney … Aladdin !!!

Prenem una imatge a vista. Si bé és cert que va a veure un musical que és gran però és millor quan vostè entén. Els EUA ràpidament i encara parlem més ràpid en espectacle … Afortunadament Casa-Sophie traduït una mica a la seva estimada i tendra.

Un últim cop d'ull a la bogeria de Times Square i era el moment de deixar aquesta ciutat que mai dorm. Vam passar una setmana en ràpid ritme de Manhattan. El que un descobriment per a alguns i com ressaltar el que va viure a cada racó de meravellosos records d'aquesta ciutat tan especial anys boig americà.